Sahabat...

Wednesday, October 6, 2010

Hidup kah aku????

dah xsampai sebulan setengah da lg aq berada kat dunia besut nie....memang telampau bnyk kenangan pahit aq kat sni...tp pengalaman bnyk mengajar aq erti kehidupan,,erti bekawan,,erti sebuah persahabatan,,erti sebuah hubungan....
kat sni aq ckup belajar utk kenal & faham sikap setiap manusia..siapa itu manusia..ape y manusia bleh buat..dll
aku sayang sume y ade kat sni,,tp makin aq sayang,,semakin menebal kebencian aq pd mereka2 y selame besame aku...mane tidaknyer,,hanye tingga xberape lame lagi aku akn berpisah dgn diowg...its alwayz killing me!!!
aku tahu,,setiap petemuan akn menjanjikan perpisahan,,y membezakannya hanya hidup @ mati....itu dah janji tuhan pd kite...tp aq smpai skrg masih bingung....ditambah lg dengan msalah aku di rumah y nmpak mcm xde penghujungnye....AKU SAYANG MAMA & ABAH!!!!!!
tapi klu dah takdir,,mmg aq terime jew....itu dah kehendak Allah....tp aku akn doakan y terbaik utk mereka selalu...itu janji ANAKMU....

soal hati,,skrg xde komen.jiwe aq da kosong da...i need 2 rest now...xperlu lg utk mencari...give up is da key...aq da muak dengan cintan cintun...malas nk pk ape2...juz me & myself now....aq lg slesa...
mmg xdinafi idup sendirian cukup sunyi,,tp xpe,,aku tetap ade kwn2 aku....tempat leh ngadu,,aku ade moja,,aini,,nisa,,tq guys....
walaupun aku sendirian,,mereka bnyk luang mase utk aku..teman aq ke mane2,,ambil berat psl aku...aku xmintak lebih dr Allah,,cukup sekadar mereka ade disamping aku...itu pun da ckup menenangkan aku y masih dlm kebingungan....aku cube sehabis mungkin utk simpan bende nie dlm ati aku....wlaupun ia membunuhku dalm senyap...
kadang2 my tears drop without any reason...i don't know what should i do 2 stop it...aq da bosan da nangis...tp itu la aku,,tawa didepan ramai,,tp nangis dalam diam....tq nisa coz ko jd teman aku mase nangis,,,,malu tetap malu,,tp air mate nie xleh nk sekat da...xmampu nk tahan....

from now on,,i will be da though guy,,no more tears...useless is da key 4 da man who alwayz get tears in his life...as my grandpa had told me b4...so now on,,da tough zaiful is coming back...da person with no soul,egosentric,with a big2 pride...no more da sensitive boy,,caring person,,friendly guy like b4..da world,,here i come again!!!!!!!...boo wit da bad attitude.....

4 comments:

Anonymous said...

boo.. dont be the bad person.. but, try the best for your best.. soul mate isnt everything.. but, keep the toughest spirit in yourself.. im always behind you.. kayh..
and thanks for the appreciation up there.. thanks sooo much.. love you..huhu..=) chill out boys...

Zaif Al-Ikhwan said...

u r alwayz be my bestfrienz ever.....jgn wisau,,even my appearence r not like b4,,but im still the boo that u had known...(n_n)...

kukutajam said...

(^.^)

Zaif Al-Ikhwan said...

huhuhuhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...