Sahabat...

Wednesday, October 6, 2010

wah...aku sakit hati....

hari nie..aku cukup SAKIT ATI..rase nk lempang owg pown ade...sume owg take forgranted jew ngn keje y patot diowg buat..pewning aku...so,,as da option,aku wat xtau jerk...mls jgk aku nk wat caring2 nie..pewnat dah sgt ngn perangai manusia....

but,,y penting arini aku ckup2 enjoy ngn kwn2 aku dlm kelas..tdr pg sampai la ke mlm schedule idup aku penuh ngn jamuan raye..huhuhuhu..pg td jamuan jabatan,,ptg td jamuan umah Che mah my classmate,,mlm nie pulak jamuan kat cafe abeman...murahnyer rezeki arini...Alhamdulillah...

tp,conclusion nyer aku cukup suke bile classmate aku da kembali berbaik semula...suke sgt2...
huhhuhu..itu la ape y ku tunggu slame nie...suke sgt2...1st Batch Banchelor Maths Edu..!!!

2 comments:

Abu Uwais said...

demo pon kna sejuk hati sendiri.... huhu

Zaif Al-Ikhwan said...

huhuhu...i try la...
slalu pown mmg mcm 2..kene pujuk lew ati nie....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...