Sahabat...

Thursday, October 14, 2010

Segalenye da kembali normal.....

da brape hari aku xupdate blog aku nie...mcm2 peristiwa da blaku spanjang 4,5 ari nie...nnt aku upload gmbr klu sempat,,coz aku bz sgt3 ngn inovai n viva thesis....n skrg,,idup aku da kembali normal...hanye ade aku & diri aku...xperlu lg aku main tarik2 tali @ bekecil ati...sume masalah aku yang banyak gggu idup aku selame bout this 3 weeks da terjawab....my parent??..Alhamdulillah,,back 2 normal 2...ade la gaduh sket2.abah majuk,,mama pujuk..mama majuk,,abah wat derk jew...hehehehe...2 mmg normal la tue...bile ank bongsu vs ank sulong...conclusinyer,,klu anak bongsu better kawen ngan ank sulong..baru lew ade nk layan kiter..hahahaha.one side of my life da kembali normal da...


n da other side of my life...yes,,im still lonely...mayb tuhan nk ajar aku utk kenal erti sebuah hubungn....jgn ambil mudah...xpe,,aku da redha dengn ape y berlaku..n im ready 2be single 4 da rest of my life if da mmg my destiny idup ku 2be aloner...smiles is da key,zaiful...nothing 2be regret & upset.....huhuhuhu.walaupun aku xde sape2 dlm ati nie..tp aku bersyukur sbb aku masih ade my parent,siblings yg support aku...aku ade kwn2 y same2 ade mse aku sush n senang...pepatah org tua penah ckp,,klu kiter nk bekawn lame,jgn jadikn kawan kite 2 teman sebantal,kelak nnt hilang makne persahabatan 2.....so now,,aku xbersedia utk ade sape2 dlm ati...mcm2 keperitan da aku rse..so,,da giv up n xnak da...aku xrisau pown klu xde teman  idup...coz my second brother pown xkawen lg,,umo da msuk 35 da....nothing wierd pown..kakak kembar aq pown xkawen lg...so,,xkan aku nk gatal2 potong Que diowng kot..hahahaha
erm..ckup da kot aku merapu mlm nie..nk tdo...nitez..hahahaha

2 comments:

kukutajam said...

Alhamdulillah.. smile alwayz.. huhu
good morning...

Zaif Al-Ikhwan said...

mownink kul 4pm kew???hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...